تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


طنزنویس ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۶ ۸ ۶ ۹۳۰

نظرات (۸)

  • فرشته ...
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۳:۲۰
    والا میخوام برای اهداف خودم تلاش کنم ولی اصولا دیگران اهداف خودشون رو از من میخوان.
    امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۰
      صحیح
      انشاالله پیش میاد
  • elahe sodagar
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۳:۲۱
    لایک
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۲
      ازنظرتون متشکرم
  • Gigool :)
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۳:۳۲
    خودت رو درست کن جامعه (دیگران) درست میشه
    معلومه که من برا خودم کار میکنم :)
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۱
      به نکته مهمی اشاره کردیداول خودت خوبی کن بعداازدیگران انتظارخوبی داشته باش
      آفرین بهتون
  • ali ahmadi
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۷
    حاجی من دیشب به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به اهداف خدا کار کنیم.
    چون هم بیشتر مورد حمایتش قرار می گیریم هم اهداف خدا برای ما هم خوبه.
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۰
      سلام داداش علی خوبی؟
      حاجیم خودتی من کجام به حاجیامیخوره.
      بایدازتصمیمتون بسیارتقدیرکرد
      هدف من هم هدف خودته عاشق این هدفمم

  • ali ahmadi
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۸
    فعل عمل همان یکی از یان دو تاست که فرمودین اما نیت بهترست برای خدا باشد.
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۰
      کاملاصحیح میفرمایید
      آره این نیت بهترین نیت است
  • zahra zamany
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۵:۲۵
    بعشی وقتا جواب دادن به این سوال خیلی سخته...
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۲
      آره بعضی وقتها
      ولی بهترین جواب فقط باتوکل به خداکارهایت راپیش ببریست.
  • ali ahmadi
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۱
    سلام داداش علی خوبی؟-------------> سلام :) قربونت.
    حاجیم خودتی من کجام به حاجیامیخوره.--->هههه ندیدمت!
    بایدازتصمیمتون بسیارتقدیرکرد-------->دمت گرم
    هدف من هم هدف خودته عاشق این هدفمم->ای ول
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۲۱:۵۵
      😊ازپاسخ های پرازمحبتت ازت متشکرم😊
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.