تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


صفات ثُبوتیه:_______))فعلیه:به صفاتی می گویندکه برای فهمیدن آن لازم است خداوندفعلی(کاری)انجام بدهدتامامتوجه آن صفت بشویم-مثل:خالقیت،رازقیت و...

ذاتیه:به صفاتی میگویندبدون آنکه خداوندفعلی انجام دهدمیتوان آنراتصورکردمثل علم،قدرت

توضیح صفات ذاتیه:این صفت به سه قسمت تقسیم میشود:1-علم2-قدرت3-حیات

انواع علم:------------))حضوری:به علومی میگویندکه نزدانسان حاضراست یعنی نیازی به تفکروکلاس درس نداردمثل علم به گرسنگی وتشنگی،علم به حالات درونی(شادی و...)

حُصُولی:به علومی میگویندکه بوسیله تفکروتعقل بدست می آیند.

ایراداتش:1-محدودوناقص 2-زوال پذیر

نکته:علم خدازنوع علم حصولی نیست،زیراعلم حصولی بخاطراین دوایرادباذات واجب الوجودسازگاری ندارد،پس ازنوع علم حضوری است.

طنزنویس ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۱ ۶ ۴ ۴۱۰

نظرات (۶)

  • Gigool :)
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۰۹:۱۰
    مطلبی خوب بود
    خدا خوب مطلقه :)))
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۱:۰۲
      ازنظرپرمحبتتون متشکرم
      کاملادرست میفرمایدفقط خدااین صفت راداراست.
  • Fatemeh Omidian Nasab
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۸
    خیلی ممنونم
    عالی و مفید
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۱:۰۳
      ازنظرپرمحبتتون متشکرم
  • فرشته ...
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۵۳
    الهی گاهی نگاهی...
    اطلاعات خوبی بود
    تشکر
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۱:۰۲
      انشاالله
      ازنظرپرمحبتتون متشکرم
      خواهش میکنم
  • shina ...
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۱:۱۹
    دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین!!!!!!
    البته من از ادبی گفتم شما فلسفی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۱:۵۱
      کاملاصحیح فرمودید
      آره ولی من منظورم این نبودویک حدیث ازامام علی درباره خداشناسی بود.
  • رفیق خاموش
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۲:۲۹
    سلام و خدا قوت

    از مطلب مفیدتون استفاده کردیم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۱
      علیک سلام
      خواهش میکنم
      انشاالله براتون مفیدواقع شده
  • سیّد محمّد جعاوله
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۲:۴۲
    احسنت
    استفاده کردم
    متشکرم.328
    • author avatar
      طنزنویس
      ۱۸ شهریور ۹۵، ۱۲:۴۴
      خواهش میکنم

      این328ماجراش چیه؟حرف خوبیه؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.