تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


اثبات غیرواقعی بودن روح:

1-ثبات شخصیت(ثبات بودن من یاروح انسان):هرانسانی بامراجعه به خودش می فهمدکه غیرازبدن مادی یک بعدثابت درزندگی دارد،که تحولات جسم تاثیردرآن نداردچون جسم انسان هرهفت سال یکبارکاملاًتغییرمیکند،امااین تغییرجسم باعث تغییرمن نمیشودبلکه تمام تغییرات جسم به من یاشخصیت نسبت داده میشود،شواهدی هم وجودداردکه نشان میدهدانسان غیرمادی است:

1-ثابت بودن شخصیت.

2-وسیله شناخت من علم حضوری(نزدانسان حاضراست مثل حرف زدن) است اماوظیفه بدن علم حصولی(باتلاش بدست می آیدمثل علم) است.

3-تغییرات درجسم به تغییرات من منجرب نمیشود.

2-رویای صادقانه(خواب های راست):انسان گاهی درعالم خواب صحنه هایی رامشاهده می کندولذت ها،دردهاوترس هایی راباهمه ی وجودش حس میکند،حتی گاهی درصحنه هایی ظاهرمیشودوحوادثی ازآینده رامیبینددرحالی که جسمش دربسترآرامیده است،این نشان میدهدکه انسان غیرازجسم،یک بعدغیرمادی دیگری هم داردکه اسم آن راروح گویند.

روح ازنظرقرآن وروایات:اثبات کننده روح:1-زنده بودن شهدا:

 «وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ»

کسانیکه درراه خداکشته شده اندرامرده نپندارید،بلکه آنهازنده اندونزدپروردگارشان روزی دارند.

نتیجه میگیریم که"جسم شهیدبامرگ نابودمیشودولی قرآن شهیدرازنده معرفی کرد،پس معلوم میشودکه منظورروح آن هااست"

2-لحظه جان دادن:
قُلْ یَتَوَفَّاکُم مَّلَکُ الْمَوْتِ الَّذِی وُکِّلَ بِکُمْ

فرشتهی مرگ(ازرائیل)که برشماگماشته شده است،شماراتوفی میکند.


تَوَفَّی یعنی:گرفتن کامل وتمام یک چیزبطوریکه چیزی ازآن باقی نماند.

خداوندمیگوید فرشته مرگ بطورکامل شماراباخودش میبرد،درحالیکه میبینیم جسم رانبرده،پس معلوم میشود

اولاً:انسان غیرازجسم روحی داردکه فرشته مرگ آنرادرلحظه مرگ برده است.

ثانیاً:اصل وجودانسان روح است نه جسم.


طنزنویس ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۳۱ ۱۱ ۸ ۱۰۹۷

نظرات (۱۱)

  • سید مهدی
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۷:۵۷
    ممنونم از مطالب مفیدتان
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۰
      سلام سیدمهدی عزیز
      خواهش میکنم
      قابلتونوندارد
  • محمد حسین
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۹:۱۸
    آخرش تو به روح اعتقاد داری یا نه ؟ :))))))))))))
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۱
      سلام محمدحسین
      آره دارم بدجورم دارم
      به اون جهانم خیلی اعتقاددارم
  • فاطمه سلیمی
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۹:۲۷
    سلام
    وبتون خیلی خوب بود
    دنبال شدید
    ولی یه نکته
    فکر کنم تیترتون یک کم اشتباه داره
    باید اثبات واقعی بودن روح و یا نفی غیر واقعی بودن روح یا یه چیزی تو این مایه ها باشه
    البته با عرض پوزش

    موفق و موید باشید
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۵
      علیک سلام فاطمه خانوم
      ازنظرپرازمحبتتون نسبت به وبم متشکرم
      ازاینکه دنبالم کردیدازتون بسیارمتشکرم
      ازاینکه آگاهم کردیدمتشکرم
      »این پست قرارنبودحالاحالاهامنتشربشه به درخواست یکی ازعزیزان بلاگری منتشرشد«
      درپناه خداموفق وپیروزباشید
  • shina ...
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۵
    تشکر از مطلب خوبتون
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۵
      سلام شیناخانوم
      خواهش میکنم
  • Gigool :)
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۲
    تو دبیرستان تا حدودی این مطبو خونده بودیم ولی خوب بازم ممنون :)
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۸
      سلام گیگول جانم
      آره منم یادمه ولی من اینوتویکی ازدرسهای دانشگاهم یادش گرفتم وازش خوشم اومد.
      خواهش میکنم
  • آقای میم
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۳
    جالب بود ممنون
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۱
      سلام آقای میم
      ازنظرتون نسبت به مطلبم متشکرم
  • رفیق خاموش
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۲:۲۱
    سلام: استفاده کردیم

    بی نهایت سپاس
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۸:۵۸
      علیک سلام رفیق خاموش
      بی نهایت خواهش میکنم
  • Fatemeh Omidian Nasab
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۵:۵۷
    یادآوری خیلی خوبی بود :)
    خیلی ممنونم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۲
      سلام فاطمه خانوم
      ازنظرلطفتون نسبت به مطلبم متشکرم
      خواهش میکنم
  • سا قی
    شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۵
    توضیحات خوبی بود ممنون
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۱ شهریور ۹۵، ۰۶:۴۰
      ازنظرتون نسبت به مطلبم سپاسگزارم
      خواهش میکنم
  • محمد حسین
    دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۶
    الان که به روح اعتقاد داری من می تونم بگم تو روحت که (((: البته چیزای خوب :دی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۳ شهریور ۹۵، ۱۸:۱۳
      وای چه روحم بانشاط شد..........دمت گرممممم داش محمد
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.