تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


دوستانی که درمطلب((

دوست داشتن همدیگر

))نسبتم ابرازعلاقه کردند،بنده هم برای تشکرازاین عزیزترین دوستانم یک پکیج برای زندگی بهتربرایشون ایمیل میکنم که شامل قاطعیت داشتن وحاضرجوابیه وداشتن اعتمادبه نفسه که تاحالابه هیچ فردی  نگفتمشون....
فایل ورمزبه این عزیزترین دوستانم ارسال شد
هدیه یک فایل اندرویدیست که توسط برنامه زیردرکامپیوتراجرامیگرددعزیزانی که هدیه رودریافت کردندوموبابل اندرویدی ندارند
میتوانندازاین برنامه استفاده کنند
برای دانلودبه لینک زیربروید
http://www.yasdl.com/50608/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-bluestacks.html
طنزنویس ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۵۵ ۲ ۰ ۴۳۹

نظرات (۲)

  • ماجده ◕ ‿ ◕
    دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۶:۰۰
    داداش جونم من خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییی دوستت دارم
    هر کی هم میگه من تو رو دوست ندارم
    حرف مفت زده
    به حرفاش گوش نکن
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۹ شهریور ۹۵، ۱۶:۰۶
      آبجی جونم منم بسیارزیادددددددددددددوست دارم
      چشم آبجی جونم
      قربونت برمممممممم
  • فرشته ...
    دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۸:۱۹
    سلام
    از بابت لطفتون بی نهایت ممنونم
    هدیه ی عالی و جالبی بود.:)
    بازم ممنونم
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۹ شهریور ۹۵، ۱۸:۲۷
      علیک سلام
      خواهش میکنم
      سلامت باشید
      متشکرمممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.