تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


ماجده هستم(: ۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۸ ۹ ۹ ۱۴۵۳

نظرات (۹)

  • shina ...
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۴۴
    افسردگی خیلی بده تجربشو داشتم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲ مهر ۹۵، ۱۱:۵۸
      منم تجربش کردم----خیلی بده.........
  • پسر رویایی
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۵
    بسیاااااااااااااارخوبه....
    تمامشوعملی میکنممممممم
  • ** سیلاک **
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۲:۴۲
    عالی بود سعی می کنم استفاده کنم


    :)
  • محمد حسین صادقی
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۲:۴۲
    دمت گرم دادا منم افسرده بودم خیلییییییییییی بده
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲ مهر ۹۵، ۱۲:۵۱
      آقامحمدحسین لطفانام نویسنده روببین وبعدانظربده....................
      پاسخ دهنده،پسررویایی:
      آره خیلیییییییییییی بده یهوته دل آدم میریزه........
  • محمد حسین صادقی
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۲:۵۳
    من عذر میخوام
    قصورم رو به گردن میگیرم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲ مهر ۹۵، ۱۲:۵۵
      خواهش میکنم
      آفرین بهتون
  • فرشته ...
    جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۵:۱۲
    سعی میکنم انجامشون بدم اخه خودم احساس میکنم افسردگی شدید گرفتم.:(
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲ مهر ۹۵، ۱۵:۴۰
      چه خوب........
      ایکاش هرچه زودترازتون دوربشه..
      وشادبشید..............
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.