تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان


سلام دوستان عزیزبلاگری

««من دریک مطلبی خوندم برای افزایش خودباوری اول بایددیگران را

دوست داشته باشید بعداخودتون رادوست داشته باشیدتابه خودباوری فوق العاده ای درزندگی برسید»»

من تمام اون85نفردنبال کننده ام رادوست میدارم

نمیدونم اوناچه نظری نسبتم دارن دوسم دارن،دوسم ندارن ازم متنفرن خوشحال میشم بهم بگید


**دوستان بلاگری من نمیخوام نسبتم ابرازعلاقه کنید،من فقط خدادوسم داشته باشه برام کافیه وفقط منظورم این بودکه هرفردکه اعتمادبه نفس داردهم خودشودوس داره هم دیگران رو،من فقط خواستم افرادبااعتمادبه نفس بلاگری هاروبشناسم،همین منظوردیگری ندارم**

/نظرگزاری این پست به اتمام رسیدوجوایزبه دوستان ابرازعلاقه کننده بهم اهداخواهدشد/

طنزنویس ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۰ ۷ ۵ ۵۵۰

نظرات (۷)

  • حسین بهجتی
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۱:۰۹
    وا این چه حرفیه تو عشق منی برادر گلم
    نازت بشم من
    قربون اون چشمات برم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۵
      قربونت برم داداشی جونم
      فدات شم داداشیپخدانکنه
      داداشی عاشقتممممممم
  • مجله ویترینو
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۱:۲۴
    بسیار بسیار بسیار خاطرتتان برایمان غزیز است...
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۸
      ازمحبتتان نسبت به من متشکرم...........
      پس شماهم خودتان رادوست دارید
      به داشتن اعتمادبه نفس به این قوی ای بهتون تبریک میگم
  • فاطمه :)
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۲:۵۷
    من دوست دارم
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۸
      ازمحبتتان نسبت به من متشکرم...........
      پس شماهم خودتان رادوست دارید
      به داشتن اعتمادبه نفس به این قوی ای بهتون تبریک میگم
  • فرشته ...
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۳:۱۸
    من که همه روو دوست دارم مگه اونهایی که گاهی با اعصابم بازی میکنن.:)
    خودباوریم هم الحمدالله خوبه :)
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۹
      ازمحبتتان نسبت به من متشکرم...........
      پس شماهم خودتان رادوست دارید
      به داشتن اعتمادبه نفس به این قوی ای بهتون تبریک میگم
  • Gigool :)
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۶
    منم نیز شما را دوست دارم ای کاش همه مردم هم رو دوست بدارند
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۸
      ممنون من هم خیلی دوست دارمم
      ایکاش اگه داشته باشندیک اعتمادبه نفس فوق العاده ای دارند
  • zahra zamany
    يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۲۴
    به نظرم توی این فضا، با وجود اینکه همه میدونن تقریبا هیچ شناخت درستی از هم ندارن...
    یکم این دوست داشتن اغراق آمیز و کذب به نظر میاد...
    البته منظورم خدای نکرده به شما نیود کلی عرض کردم
    الا ای الحال من مطالبتون میخونم و بعضی هاشون برام جالبن و تایید میکنم.
    یاعلی
    • author avatar
      طنزنویس
      ۲۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۴۲
      صحبت های شمامتین
      من زمانیکه مطالب شمارامیبینم ونظرمیدهم
      پس هم شماوهم مطلبتان رادوست دارم
      نه بدبرداشت نشدیک وقتامنظورم این بودهرکس که اعتمادبه نفس دارداول دیگران رادوست داردوبعداخودشودوست دارد
      بنده منظورم این بود